Salónní tipy: Jak se postarat o to, aby každý zákazník odcházel z Vašeho salonu šťastný?

09.01.2017

Jak každý Elgon stylista dobře ví, možnost spolehnout se na efektivní, jedinečný a kvalitní produkty je dobrá zpětná vazba pro jeho kreativitu a profesionalismus. Toto hraje velmi významnou roli k uspokojení zákazníka. Ale je nutné nezapomínat i na ostatní faktory, pokud chcete, aby zákazník odcházel z Vašeho salonu s dobrým zážitkem.

 

Dobré přivítání je zejména důležitá cesta k tomu, aby se klient cítil hýčkaný, centrem pozornosti a tráveného času v salonu: pro Elgon  „přivítání“ není limitován k momentu kdy klient vejde do salonu, vztahuje se to na psychický i sociální význam po celý okamžik tráveného času klienta v salonu.

 

Fyzické přivítání: okolí je důležité

 

Dobrá péče o interiér salonu je klíč k dobré zkušenosti klienta. Umyté mycí boxy, čisté podlahy, dobře situovaný nábytek, nové a zarámované plakáty, doplněné zboží a poslední čísla magazínů vždy při ruce, tyto všechny faktory jsou důležité k tomu aby se klient v salonu cítil dobře a chtěl se vrátit.

 

Interiér salonu musí být samozřejmě navržen tak, aby byl praktický k úkonům, ale také aby se klient cítil v salonu příjemně.

 

To je důvod proč navrhujeme Elgon Salon koncept pro naše kadeřníky. Přes několik možností interiérových navrhů, Vám poskytneme sofistikovaný a příjemný Color&Poetry vzhled, který je perfektně funkční pro kadeřníky. Nicméně, náš koncept salónů jde za hranice dekorace a nábytku až po pracovní oblečení, pracovní materiál, expozice a komunikační prostředky: všechny formy které přinášejí salonu čistý a tvárný vzhled, na který je dohlídnuto a je uhlazený v každém detailu.

 

Je pravdou, že každý stylista se musí snažit svůj salon charakterizovat ke svému stylu a také finančním možnostem, ale nikdy nenechte Váš salon vypadat nedbale a neupraveně.

 

Sociální přivítání: Výherní úsměv

 

Vždy to stojí víc než mít pouze dobře upravený salon k tomu, aby klientovo zážitek byl opravdu unikátní: zaměstnanci musí být vždy nápomocní a zdvořilí.

 

Ve zkratce, „sociální“ zpětná vazba je také rozhodující pro salon a musí být využitá k soustředění se na chování všech zaměstnanců, kteří jsou v kontaktu s klienty.

Salony s recepčními mají větší možnost dát klientům více angažovaný přivítání než salony s tímto chybějícím profesionálním postavením, ale vždy je dobré mít napsané pravidla salonu, které musí každý zaměstnanec dodržovat. To Vám zabrání vyhnout se  „osobním předsudkům“ který by odlišoval zákazníka od jiného, všichni se musí cítit stejně hýčkaný a vítaný se stejnou mírou péče.

 

Proto mějte oči otevřené a ihned přivítejte každého kdo vstoupí do salonu, dejte všem příjemné přivítání klidně i ze vzdálenosti, s úsměvem a upřímným pohledem. Zeptejte se jestli by si nepřáli prohlídnout magazín nebo nedali šálek dobré kávy během čekání, tímto gestem se váš klient ihned bude cítit vítaný.

 

Během práce s klientem je nutné zanechat si neustále přátelský vztah a to nejdůležitějším je pečlivě poslouchat  přání klientů. Je důležité plně pochopit jejich potřeby a neváhejte navrhnout lepší alternativu péče, než tu kterou si zákazníci poručili, pokud věříte, že by mohli být spokojenější.

 

Co když je čas na odchod klienta? Opět, příjemně se s nimi rozlučte, proč jim neříct, že se těšíte na jejich brzkou návštěvu, také je vhodný malý dáreček při speciálních momentech  jako jsou Vánoce nebo narozeniny klientů.

 

V podstatě, věrný vztah klienta a kadeřníka se staví při každém shledání v salonu na to nikdy nezapomeňte!

Salónní tipy: Jak se postarat o to, aby každý zákazník odcházel z Vašeho salonu šťastný?