osobní odběr je zdama na naší prodejněv Plzni na náměstí generála Píky 20
uhradit objednávku je možné hotově na prodejně
pro zboží objednané s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon
Zásilkovna - 52,- Kč
cena dopravného je 52,- Kč do 5 kg
cena dobírky 17,-
v případě nadměrné hmostnosti nad 5kg Vás budeme kontaktovat v případě změn v ceně dopravného
při objednávce nad 1800,- Kč doprava zdarma
objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Česká pošta - 90,- Kč
cena dopravného je 90 Kč do 5 kg
cena dobírky 37,- Kč
v případě nadměrné hmostnosti nad 5kg Vás budeme kontaktovat v případě změn v ceně dopravného
při objednávce nad 1800,- Kč doprava zdarma
o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo
v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Kurýr DPD - 86,- Kč
Cena dopravného je 86,- Kč do 5 kg
cena dobírky 27,- Kč
v případě nadměrné hmostnosti nad 5kg Vás budeme kontaktovat v případě změn v ceně dopravného
při objednání nad 1800,- Kč doprava zdarma
objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat online zde
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
Slovenská Republika Zásilkovna - 85,- Kč
cena dopravného je 85,- Kč do 5 kg
cena dobírky 17,- Kč
v případě nadměrné hmostnosti nad 5kg Vás budeme kontaktovat v případě změn v ceně dopravného
při objednávce nad 2000,- Kč doprava zdarma
objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
zboží bude doručeno nejpozději do 5 pracovních dnů
v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Kurýr - 159,- Kč
Cena dopravného je 159,- Kč do 5 kg
cena dobírky 29,- Kč
v případě nadměrné hmostnosti nad 5kg Vás budeme kontaktovat v případě změn v ceně dopravného
objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti
zboží bude doručeno do 5 pracovních dnů
ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat online zde
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
pojištění do 30 euro v ceně
Slovenská pošta - 159,- Kč
Cena dopravného je 159,- Kč do 5kg
cena dobírky 29,- Kč
v případě nadměrné hmostnosti nad 5kg Vás budeme kontaktovat v případě změn v ceně dopravného
objednaný produkt je doručen prostřednictvím slovenské pošty
zboží bude doručeno do 5 pracovních dnů
ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat online zde
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku